städa städa & städa

Nu är jag hemma i Kungälv, och det jag måste göra (och borde göra hela dagen!) är att städa mitt rum. Ni skall bara se hur det ser ut! Eftersom jag inte bor hemma nu så bara jag slänger runt alla mina kläder och sånt när jag väl är hemma, och sen plockar jag inte upp det. Så idag är det dags för en redig städning! Kommer vara riktigt gött när det är gjort. Annars så KANSKE jag drar in till den stora staden med Josefine sen om jag orkar, men känner ingen större lust just nu att dra in när man är pank. Har kanske råd med en burk cola eller så hahah. Annars är vi nog bara här i kungälv och softar!
PUSSSSSSSSSSSSSSS SÅ LÄNGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0