GOD FUCKING JUL

Måste faktiskt erkänna att denna julen har varit den bästa på länge. Sen man var sådär liten och julen verkligen var BÄST! Hihi. Är jätteglad över mina julklappar (visar imorgon) och trevligt sällskap. Kände lite att vissa tankar tog sig in i huvudet under kvällen - men jag fick bort dom direkt och kände att ingen skall få förstöra min dag, och definitivt inte Julafton. Det är redan för många dagar förstörda detta året på grund av en person, och som jag tidigare sagt - inga fler tårar. Tror att jag har ödslat så många tårar jag hade för den personen redan faktiskt. Dock så mycket tårar jag inte trodde man kunde gråta!

MEN vadfan sitter jag och skriver om detta på Julafton föööööör. Haha, ja men som sagt så var det en riktigt lyckad julafton! Julklapparna var bäst =) Tack allihopa!!
Nu skall jag chattilera med Tina en stund, sen kanske läsa min bok jag fått. Hörs imorgon!
Och god jul igen. Detta är den bästa ''speciella'' dagen på hela året måste jag faktiskt säga. Varken midsommar, min födelsedag, påsken, eller något sånt har varit bra.. Hela 2010 kan dra åt h*lvete =) Haha så nu vet ni det!

GODJUL
punkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0