Hatar blogg.se

Fasen vad kämpigt det är med blogg.se! Designen vill verkligen inte få det som den skall. Ingenting funkar och man fattar ju fan ingenting.. Lite tråkigt och ironiskt att jag funderar på att byta blogg ÄNNU en gång. Denna gången byter jag kanske till devote.. Fast åh, orkar inte skriva på en annan blogg. Man vill ju ha allt på en och samma liksom!


Jag ursäkter designen just nu, men eftersom allt dampade fick jag ta ett tema som redan fanns och nu är det svinfult och jag orkar faktiskt inte ändra haha. Ja, jag byter nog blogg... Tyvärr!
Fast.. Till årsskiftet kanske det blir lite nice ändå - eftersom 2011 skall bli ett annorlunda år gentemot detta året. Jaja..


Sjukligheten går lite fram och tillbaka. Ena sekunden känns allt bättre, men efter bara ett ögonblink så känner man sig lika febrig. Inte roligt alls! Men pappa kom precis hem och skall göra pannkakor nu. MUMMSSSSSSSSSS =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0