Sjuker

GODDAG!!
Hade en mysig och rolig tjejkväll hos Evelina igår. Skrattade som fasen!
Jag är änna hemma nu igen dåva. Tog bussen kvart över 1 ifrån Evelina tillsammans med de andra söta små töserna. Har inte sovit alls mycket inatt på grund av att jag är helt sjuk... Ont i halsen, hostar, förkyld, typ feber (??), och världens sjukaste huvudvärk. Jag, som inte tar värktabletter för något (har typ hellre ont... hehe), tog till och med två värktabletter. Hade så ont! Usch..
Men nu har det gått över - och detta hindrar mig inte att åka in till stan för lite sushi och shopping. Skall möta Mathilda vid 3 och då åker vi in.
Skall ta och byta om nu så att jag ser någorlunda normal ut sen och inte helt sjuk haha. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0