VÄRME

Fyfasen vad gött det var att komma in i värmen. Mina händer har frusit ihjäl mer eller mindre... Buhuuuuu. Hur som helst - kom innanför dörren för drygt en kvart sedan och då hoppade jag i min mysdräkt med en gång och nu sitter jag i soffan och möglar. Hela familjen är typ sjuk vilket är segt. Skall nog vara hemma i två dagar nu (om jag klarar att inte göra någonting för en gångs skull) så att jag blir helt frisk till nyår.

Har fått med mig en go hoodtröja hem som kommer användas flitigt skulle jag gissa på. Sedan har jag äntligen skaffat mig en jeansskjorta. Det var fanumig på tiden!! OCH en t-shirt av ett slag. Är nöjd iallafall. Gött är väl det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0